Follow:
Tips and thoughts, Travel

Τα ταξίδια μου για το 2019

Καλή χρονιά σε όλους και όλες!!

Πρώτες εβδομάδες του 2020 και ήρθε η ώρα επιτέλους να γράψω τον ταξιδιωτικό μου απολογισμό του 2019 (λίγες μέρες μάλιστα πριν την πρώτη μου πτήση για τη νέα χρονιά)!! Μπορεί το 2019 να μην ταξίδεψα εκτός Ευρώπης αλλά πραγματικά χάρηκα κάθε ένα από τα ευρωπαϊκά ταξίδια μου εντός και εκτός Ελλάδας. Γιατί ταξίδεψα σε πολλά νέα μέρη αλλά και σε λίγα αγαπημένα που έχω ξαναεπισκεφτεί και αγαπήσει. Στην καρδιά μου το 2019 είναι γεμάτη χρονιά: γεμάτη εικόνες, λιχουδιές, ταξιδιωτικά όνειρα που έγιναν πραγματικότητα, πρόοδο τόσο για μένα όσο και για το blogάκι μου!! Ταξίδεψα μόνη, με τον αγαπημένο μου, με φίλους και σε κάθε ταξίδι πέρασα υπέροχα αν εξαιρέσεις μερικές αναποδιές που κι αυτές μέσα στη ζωή είναι!

Πού πήγα λοιπόν το 2019;;;;

Φεβρουάριος

Το πρώτο ταξίδι για την χρονιά είναι ένα από τα αγαπημένα μου από αυτά του 2019!! Όχι μόνο γιατί πήγαμε με τον αγαπημένο μου ταξιδάκι για να γιορτάσουμε την επέτειό μας αλλά και γιατί ήταν θεματικό!! Πήγαμε 4 μέρες στην Disneyland Paris και περάσαμε φανταστικά!!! Μείναμε σε Disneyland hotel, ανεβήκαμε σχεδόν σε όλα τα rides (σε κάποια και από δύο φορές) και στα δύο πάρκα, βγάλαμε φωτογραφίες με χαρακτήρες της Disney αλλά και των Star Wars και γενικά αφήσαμε το παιδί μέσα μας να διασκεδάσει και να χαρεί!!!

Μάρτιος

Ο Μάρτης είχε ταξίδι στο ανερχόμενο και γεμάτο ζωή Βελιγράδι, μια πόλη που είχα για καιρό στη λίστα μου αλλά τόσο καιρό δεν είχα καταφέρει να επισκεφτώ. Βόλταρα μέρα αλλά και νύχτα στο πάρκο-κάστρο Kalemegdan, δοκίμασα σέρβικες λιχουδιές (cevapi και kajmak θα έρθω ξανά σίγουρα για εσάς), περπάτησα δίπλα στον Δούναβη, θαύμασα τον μεγαλύτερο ορθόδοξο ναό των Βαλκανίων, πήγα στο μουσείο Γιουγκοσλαβικής ιστορίας. Σαν σύνολο δεν μπορώ να πω ότι την λάτρεψα την πόλη, αλλά έχει πάρα πολλές όμορφες γωνιές και χαίρομαι που παρά το πρόσφατο δυσάρεστο παρελθόν της κοιτάει μπροστά!! Εκεί μάλιστα είχα και αναποδια χαχα βλέπεις οι γείτονές μας καπνίζουν κι εκείνοι αρκετά (και μέσα στα μαγαζιά) με αποτέλεσμα να κοκκινίσει πολύ το ένα μου μάτι το πρώτο βράδυ και να είμαι σε ολόκληρο σχεδόν το ταξίδι με τα γυαλάκια μου γιατί δεν μπορούσα να βάλω φακούς επαφής. Εννοέιται όμως θα το ξαναεπισκεφτώ το Βελιγραδάκι!!

Μάιος

Τον Μάη είχα ένα ιδιαίτερο ταξίδι!! Τον Ιούνιο θα παντρευόταν η κολλητή μου φίλη και έτσι πήγαμε για το bachelorette party ένα τριήμερο στην πολυαγαπημένη μου Κρακοβία!!! Η 2η μου φορά στην πόλη μέσα σε 1,5 χρόνο!! Πήγα μια μέρα νωρίτερα και τριγύρισα την περιοχή Podgorze που δεν είχα πάει την προηγούμενη φορά, ένιωσα λίγο παραπάνω τα vibes της Kazimierz πρωί και βράδυ και όταν ήρθαν τα υπόλοιπα κορίτσια περπατήσαμε πολύ, ήπιαμε, φάγαμε πολωνικές λιχουδιές, πήγαμε μισή μέρα σε spa και άλλα πολλά!!

Ιούνιος

Και ήρθε επιτέλους ο Ιούνιος που τον περίμενα πώς και πώς!! Όχι μόνο γιατί παντρευόταν η καλύτερή μου φίλη αλλά και γιατί θα πήγαινα στην Ιταλία για το πρώτο μου travel blogging conference: το Traverse! Έτσι λοιπόν το πρωινό της Πέμπτης 6 Ιουνίου πέταξα μαζί με άλλες τρεις Ελληνίδες travel bloggers (την Μαρία από το tstories.gr και τις Μαρία και Κατερίνα από το itsalltriptome.com για το Bergamo για να πάμε στο συνέδριο στην μικρή και γραφική πόλη Trento της Βόρειας Ιταλίας!! Γνώρισα άλλη μια ιταλική πόλη (ξέρεις την αδυναμία μου για την Ιταλία!!), γνώρισα κόσμο, έμαθα πολλά πραγματάκια από τις ομιλίες, γνώρισα κόσμο και δοκίμασα και ιταλικές λιχουδιές με αυστριακές επιρροές!!! Είναι ένα από τα ταξίδια που θα θυμάμαι έντονα γιατί πραγματικά ήταν πολύ όμορφο να μιλάς με άλλους travel bloggers  και content creators από όλο τον κόσμο που έχουν την ίδια φωτιά μέσα τους (την ίδια λόξα πες το όπως θες) για τα ταξίδια και την εξερεύνηση τόπων!! Μια κοινότητα στην οποία o καθένας/η καθεμία έχει την δικιά του φωνή, μια κοινότητα από φίλους σε κάθε γωνιά της γης.

Πέρασα κι ένα 24ωρο στο Μιλάνο (3η μου φορά στην πόλη) και είδα ξανά τα αγαπημένα μου σημεία αλλά και δρόμους που δεν είχα ξαναπερπατήσει.

Ιούλιος

Ο Ιούλιος με βρήκε εντός Ελλάδας να κάνω beach hopping στο Πήλιο!!! Το Πήλιο το είχα επισκεφτεί λίγα χρόνια νωρίτερα χειμώνα (όπως και οι περισσότεροι) και προσωπικά νομίζω ότι τελικά το προτιμώ περισσότερο το καλοκαίρι!!! Έχει πανέμορφες παραλίες, χωριά γραφικά που δεν βαριέσαι να τριγυρνάς, filming locations της ταινίας Mamma Mia (για τους φίλους του κινηματογράφου), νοστιμότατη κουζίνα και ευγενικούς και ζεστούς ανθρώπους!! Ήταν μια μεγάλη αποκάλυψη το καλοκαίρι ομολογώ!! Oh my Greece!!!

Τον μήνα αυτό μπήκα και επίσημα στην παρέα του Travel Vibe (την μεγαλύτερη κοινότητα με ενεργούς travel bloggers στην Ελλάδα, που ταξιδεύουν σε όλες τις γωνιές της γης και δίνουν έμπνευση σε Έλληνες ταξιδιώτες), καθώς έγραψα και το πρώτο μου αρθράκι εκεί. Για ρίξε μια ματιά εδώ. Σίγουρα ένα από τα highlights της χρονιάς είναι η γνωριμία μου με όλα τα υπόλοιπα παιδιά που γράφουν στο Travel Vibe….ήπιαμε πολλούς καφέδες συζητώντας για προορισμούς, φαγητά, εμπειρίες από την μια άκρη της γης στην άλλη και χαίρομαι πολύ που κάποιους από αυτούς μπορώ να τους λέω και φίλους!

Οκτώβριος

Και μετά από 3,5 μήνες χωρίς να μπω σε αεροπλάνο ήρθε η ταξιδάρα της χρονιάς!!! Για μένα το αγαπημένο μου!!!! Το 11ήμερο roadtrip με τον αγαπημένο μου στην Ισπανία, ένα από τα ταξίδια που υπήρχε στο μυαλό και των δυο μας για πολύ καιρό και ήρθε επιτέλους η κατάλληλη στιγμή!!! Πετάξαμε για Μαδρίτη και 11 ημέρες εξερευνήσαμε 4 regions της λατρεμένης μας Ισπανίας (κυρίως βέβαια την Andalucia αλλά και Extremadura, Castilla y Leon, Castilla-La Mancha)!! Πόσο μαγευτική αυτή η χώρα και με πόσες αντιθέσεις!!! Πόλεις μεγάλες και γνωστές, χωριουδάκια που μόνο με αυτοκίνητο είναι πιο εύκολο να εξερευνήσεις, ο μαγικός καιρός της Μεσογείου που ακόμα και Οκτώβρη είχε 30 βαθμούς, παλάτια, κάστρα, παραλίες, μνημεία της UNESCO, ανεμόμυλοι, ζεστοί άνθρωποι!!! Και φυσικά να μην παραλείψω τους ισπανικούς μεζέδες (τα πασίγνωστα tapas, που δεν σου έκανε καρδιά να αφήσεις ψίχουλο), την σανγκριά και όλα τα υπέροχα ισπανικά κρασιά!! Και τί δεν είδαμε και δεν φάγαμε σε αυτό το roadtrip!!! Γυρίσαμε σπίτι πολύ κουρασμένοι αλλά αν με ρωτήσεις άνετα θα καθόμουν 3-4 ημέρες ακόμα!!

Δεκέμβριος

Ο Δεκέμβρης με βρήκε να ταξιδεύω εντός και εκτός Ελλάδας!!! Στις αρχές του μήνα συμμετείχα σε ένα FAM/press trip στη Λάρισα για να εκπροσωπήσω το Travel Vibe. Πρώτη φορά στη Λάρισα και ενθουσιάστηκα από τους πάρα πολλούς πεζόδρομους, το Πάρκο των Ευχών (το πάρκο Αλκαζάρ που για την περίοδο των Χριστουγέννων μετατρέπεται σε παραμύθι), το αρχαίο θέατρο στο κέντρο ακριβώς της πόλης, το Διαχρονικό μουσείο με τα φανταστικά εκθέματα από την Παλαιολιθική εποχή μέχρι το Βυζάντιο, την τόσο κοντινή Ελασσόνα στους πρόποδες του Ολύμπου!!

Και επίσης ήρθε επιτέλους η ώρα να επισκεφτώ την Βιέννη!! Και πολύ χάρηκα που στο ταξίδι αυτό ήρθαν παρέα και η καλύτερή μου φίλη με τον δικό της! Έκανα Christmas market hopping, ήπια gluhwein, τριγύρισα την πόλη και θαύμασα τους δρόμους στολισμένους με τα λαμπιόνια και τις γιρλάντες, μπήκα σε παλάτια με αμύθητους θησαυρούς, ήπια βιεννέζικο καφέ και καταβρόχθισα sacher torte σε παλιά καφέ, δοκίμασα το διάσημο αυστριακό σνίτσελ! Και είχα άλλη μια αναποδιά για την χρονιά αφού έφαγα το σνίτσελ που προανέφερα, καθώς με πείραξε και πέρασα το τελευταίο βράδυ στην πόλη κάνοντας εμετούς.

Εύχομαι το 2020 να είναι όπως το θέλεις και το φαντάζεσαι κι ακόμα καλύτερο!!! Να γεμίσει η ψυχή σου με όμορφες στιγμές, να έχεις υγεία, πρόοδο, τύχη, αισιοδοξία, ευαισθησία και ανθρωπιά!! Να ταξιδέψεις έστω και μια φορά (εντός ή εκτός Ελλάδας) για να δεις από κοντά πόσο όμορφη είναι η χώρα μας αλλά και οι υπόλοιπες χώρες του πλανήτη. Να γνωρίσεις νέα άτομα και να έρθεις πιο κοντά με τα ήδη υπάρχοντα στη ζωή σου και να περάσεις στιγμές μαζί τους!  Προσπάθησε να αγαπήσεις τον εαυτό σου λίγο παραπάνω αυτόν τον χρόνο, αφιέρωσέ του χρόνο και φρόντισέ τον! Κι αν μπορείς και θέλεις να γίνεις λίγο πιο ευαισθητοποιημένος για το περιβάλλον, να μειώσεις το πλαστικό μιας χρήσης.

Έρχονται ταξιδάκια μέσα στο 2020!! Έχω κλείσει 3 μέχρι στιγμής μέχρι τον Μάρτη γι’αυτό ελπίζω να είσαι μαζί μου και να ταξιδέψεις μέσα από τις εικόνες και τα κείμενά μου!! Ελπίζω αυτή τη χρονιά να ξαναβγώ από τα σύνορα της Ευρώπης και να ταξιδέψω προς τις γειτονιές της Ασίας που τόσο πολύ θέλω! Υπόσχομαι να γράφω περισσότερο φέτος και ξέρω ότι σου χρωστάω αρκετά κειμενάκια για ταξίδια μου να σου γράψω….υπόσχομαι να σου γράφω τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα για να κάνω catch up!

Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ και διαβάζεις για ένα από τα πράγματα που λατρεύω:να ταξιδεύω και να γνωρίζω νέους τόπους και πολιτισμούς! Και είμαι χαρούμενη για τον κάθε ένα και κάθε μία από εσάς που μου στέλνετε για να με ρωτήσετε για ταξίδια που ετοιμάζετε ή θέλετε να κάνετε, που μου λέτε τις εντυπώσεις σας από προορισμούς, πραγματικά χαίρομαι πολύ όταν μιλάμε κι ελπίζω το 2020 να μιλήσουμε περισσότερο!!

Ακολούθησέ με σε Facebook, Twitter, Instagram και Pinterest για όλες μου τις περιπέτειες!!!

Ευτυχισμένο και ταξιδιάρικο το 2020!!!